Onze abonnementen
Met onze abonnementen haal je veel gemak in huis.
Op deze pagina leggen we je alles uit over deze abonnementen.
Wij lossen graag problemen uit. Zo gebeurde het eens dat een klant was vergeten op tijd koffiebonen te bestellen. In paniek of op z’n minst enigszins geëmotioneerd moest de klant zijn toevlucht zoeken tot liefdeloze koffiebonen uit de supermarkt. Dat is voor een echte koffieliefhebber een enorme straf.☺️
Onze oplossing? Het heeft eens doen besluiten om abonnementen aan te bieden.
Je kunt ervoor kiezen om maandelijks of tweemaandelijks een zending koffiebonen te ontvangen. Je kunt niet meer vergeten bonen te bestellen, maar hoeft er ook niet meer aan te denken. Wel kun je maandelijks de inhoud van het abonnement aanpassen, pauzeren of geheel annuleren. Jij hebt alle controle.
Voor ons zit er ook een voordeel aan. Wij kunnen beter plannen en daardoor onze operationele kosten verlagen. Die verlaagde kosten geven we aan jou: je ontvangt een mooie korting.
Hieronder lees je alles over onze abonnementen.
Alle punten die we hieronder behandelen
Nieuw abonnement afsluiten
Je dient eerst een nieuw abonnement af te sluiten. Deze begint als een normale bestelling. Daarna wordt deze maandelijks of tweemaandelijks herhaald. Je kunt zelf te allen tijde het abonnement aanpassen, pauzeren of beëindigen.
Stel jouw abonnement samen
Kies de producten die je in een abonnement zou willen ontvangen. Dit doe je gewoon via de product pagina’s.
Bij elke product kun je kiezen voor ‘Eenmalige aankoop’ of ‘Abonneer en bespaar’.
Zodra je kiest voor het abonneren op een product, krijg je de mogelijkheid om te kiezen voor eens per maand of tweemaandelijks.
Klik nu op ‘NEEM ABONNEMENT’ en je abonnement wordt in het winkelwagentje geplaatst.
Je kunt meerdere producten aan jouw abonnement toevoegen.
Let op: je kunt tegelijkertijd producten met een maandelijkse of tweemaandelijkse frequentie toevoegen. We willen je adviseren om dat niet te doen. Voor ons is het geen probleem, maar het is onze ervaring dat klanten soms het overzicht kwijt raken.
In het menu zie je het aantal producten en het totaal bedrag van jouw bestelling.
Als je klikt op het bedrag of het winkelwagentje, krijg je een popup aan de rechterkant met daarin een overzicht van jouw winkelwagen.
Je kunt nu direct afrekenen of de inhoud van jouw winkelwagen aanpassen, klik respectievelijk op ‘AFREKENEN’ of ‘BEKIJK WINKELWAGEN’.
Aanpassen/bekijken winkelwagen
Op de ‘BEKIJK WINKELWAGEN’ pagina krijg je een overzicht van jouw winkelwagen.
Je ziet de producten, de aantallen, de prijs en de frequentie waarop je de koffiebonen krijgt toegezonden.
Let op, je kunt in één transactie, dus je winkelwagen, zowel maandelijkse als tweemaandelijkse abonnementen afsluiten. Je kunt zelfs nog eenmalige bestellingen kunnen toevoegen. We adviseren je echter om ze zoveel mogelijk van elkaar te scheiden. Wil je dus twee soorten koffiebonen maandelijks ontvangen, een andere soort eens per twee maanden en ook nog een eenmalige bestelling, dan is het in het kader van het overzicht beter om daar 3 aparte bestellingen van te maken. Het is een advies wat we geven om jou het overzicht te laten behouden.
Je kunt in deze pagina het aantal en de frequentie wijzigen. Elke aanpassing moet je bevestigen door op de knop ‘TOEPASSEN’ te klikken.
Heb je een coupon code? Dan kun je die op dit scherm invullen.
Aan de rechterkant van de pagina zie je een overzicht van de kosten.
Bij een abonnement zijn dit terugkerende kosten.
In het onderstaande voorbeeld zie je deze terugkerende kosten inzichtelijk. Hierbij wordt onderscheid gemaakt tussen de transactie die het abonnement start én de eerste herhaling. In het voorbeeld is dat 14 februari 2022.
Heb je het abonnement samengesteld zoals je wilt? Dan is het tijd om de transactie af te ronden. Klik op ‘GA DOOR NAAR BETALEN’.
Betalen/afrekenen van jouw winkelwagen
Op de afrekenpagina dien je alle noodzakelijk informatie in te vullen voor de facturatie, verzending en betaling.
Bij een abonnement is het verplicht om een account op onze site aan te maken. Dat gaat automatisch, hoef je niets voor te doen. Je kunt daarmee jouw abonnement altijd aanpassen, pauzeren of stoppen.
Heb je al een account op onze site, dan kun je alsnog ervoor kiezen om in te loggen zodat je niet alle gegevens opnieuw hoeft in te vullen.
Standaard zijn de facturatie- en de aflevergegevens hetzelfde. Je kunt er echter voor kiezen om een afwijkend verzendadres op te geven.
Let op, deze gegevens worden voor het abonnement gebruikt en niet alleen voor de eerstvolgende verzending.
De factuur ontvang je per mail. Er zit dus geen factuur bij de verzending. Je kunt altijd later nog je factuur terugvinden op onze site door in te loggen op jouw account.
Indien je zakelijk bestelt, vergeet dan niet om je bedrijfsnaam op te geven. Deze staat ook op de factuur.
Heb je alle gegevens ingevuld? Dan kun je je bestelling afronden door een betalingsmethode te kiezen:
- iDeal. Dit is de betaalmethode die wij je adviseren. Je wordt doorverwezen naar een pagina van jouw bank waar je de betaling dient te voltooien.
- Creditcard. Naast iDeal bieden we de mogelijkheid om met een creditcard te betalen.
- Bancontact. Voor onze Belgische klanten bieden we ook Bancontact aan. Deze optie is alleen beschikbaar als je in de factuurgegevens België als land hebt geselecteerd.
Let op. Bij een abonnement wordt een incasso overeengekomen zodat we maandelijks of tweemaandelijks het abonnement bedrag kunnen incasseren. Zodra je het abonnement aanpast, pauzeert of stopt, dan zal de incasso hierop worden afgestemd.
Hierna klik je op ‘VOLTOOI ABONNEMENT’. Je wordt nu door verwezen naar een pagina om jouw bestelling te betalen, dit is afhankelijk van de door jou gekozen optie.
Is jouw bestelling gelukt? Dan krijg je een pagina met een bevestiging. Je krijgt ook een mail met een bevestiging.
Omdat er automatisch een account voor je wordt aangemaakt, ontvang je ook een mail om jouw account te bevestigen en een wachtwoord aan te maken.
Nadat we jouw betaling hebben ontvangen, gaan we aan de slag met jouw bestelling.
Let op. Je hebt nu een abonnement afgesloten!
Aanpassen abonnement
Heb je een lopend abonnement op onze koffieproducten? Dan kun je die zelf aanpassen.
Inloggen op onze site
Om het abonnement aan te kunnen passen, zul je moeten inloggen op onze website. Klik in het menu op ‘MIJN ACCOUNT’.
Bij het aanmaken van jouw abonnement, is ook een account aangemaakt. Je hebt destijds een mail ontvangen met de bevestiging daarvan.
Het account is gekoppeld aan het email adres waarop je onze mail ontvangt.
Ben je je wachtwoord vergeten? Klik dan op ‘Wachtwoord vergeten’.
Na het inloggen kom je in een dashboard waarin je alle relevante details van jouw account, bestellingen en abonnement kunt inzien en/of wijzigen.
Vanaf dit scherm kun je alle acties starten die met je abonnement te maken hebben.
Annuleren, pauzeren en heractiveren van een abonnement
Uiteraard hopen we dat je lang zult genieten van jouw abonnement.
Het kan natuurlijk gebeuren dat je je abonnement wilt beëindigen.
Je kunt dat doen door bij Acties op de knop ‘Annuleren’ te klikken.
Jouw abonnement wordt onmiddellijk en zonder opgaaf van reden stopgezet.
Je kunt deze optie ook gebruiken om jouw abonnement tijdelijk te pauzeren.
Heractiveren is simpel. Klik gewoon op ‘Heractiveren’ om jouw abonnement weer actief te maken.
Let op. Het annuleren of pauzeren van een abonnement dien je 5 werkdagen vóór de datum van verlening uit te voeren. Dit in verband met de incasso opdracht naar de bank.
Verhogen of verlagen van aantal
Het is mogelijk om het aantal verpakking dat je van een product binnen een abonnement krijgt aan te passen.
Klik daartoe op de knop ‘Verhogen of verlagen’.
Je komt nu op de productpagina.
Hier kun je kiezen voor een andere verpakking en aantal. Je krijgt alleen de mogelijkheid om te kiezen voor een abonnement.
Let op, je kunt ook kiezen voor een andere frequentie. We willen je echter aanraden om deze gelijk te houden aan de andere inhoud van jouw abonnement.
Nadat je de gewenste wijziging hebt geselecteerd, moet je klikken op de knop ‘TOEVOEGEN AAN ABONNEMENT’.
Je ziet nu in het menu het bedrag dat je dient te voldoen en het aantal producten dat je zojuist aan jouw winkelwagen hebt toegevoegd.
Omdat je jouw abonnement aan het wijzigen bent, hoef je niet direct een bedrag af te rekenen. Je dient echter wel te bevestigen dat je jouw abonnement wilt wijzigen.
Klik daartoe op het bedrag (€0,00) of het icoontje van de winkelwagen.
Je krijgt nu een popup met de zojuist toegevoegde producten en twee knoppen ‘BEKIJK WINKELWAGEN‘ en ‘AFREKENEN’.
Bekijken / aanpassen winkelwagen (met de wijziging)
Indien je klikt op de knop ‘BEKIJK WINKELWAGEN’, krijg je een overzicht van de recent aangebrachte wijziging.
Dit is dus niet de inhoud van het nieuwe abonnement, maar van de wijziging die je hebt aangebracht.
Je kunt alsnog wijzigingen aanbrengen. Na elke wijziging dien je deze te bevestigen met ‘TOEPASSEN’.
Je hoeft op dit moment geen bedrag af te rekenen. Je moet toch op de knop ‘GA DOOR NAAR BETALEN’ klikken om de inhoud van de eerstvolgende incasso aan te passen. De bank verplicht ons deze stap te zetten.
Betalen/afronden wijziging
Op de betaalpagina krijg je een overzicht van de wijziging in de incasso.
Je brengt de aanpassing in jouw abonnement aan door te klikken op ‘ABONNEMENT WISSELEN’.
Vanaf de eerstvolgende datum waarop jouw abonnement wordt verlengd, zal jouw wijziging actief zijn.