Klantenservice

Wij willen jouw de beste producten en diensten leveren. We doen er alles aan om dit proces helemaal goed te laten verlopen.

Onze klantenservice heeft zoveel mogelijk alle informatie ter ondersteuning van jouw aankoop verzameld. Op een aantal pagina’s gegeven we deze informatie.

Privacy beleid

Wij zijn er van bewust dat je vertrouwen stelt in ons. Wij zien het dan ook als onze verantwoordelijkheid om jouw privacy te beschermen. Op deze pagina laten we je weten welke gegevens we verzamelen als je onze website gebruikt, waarom we deze gegevens verzamelen en hoe we hiermee jouw gebruikservaring verbeteren en onze dienstverlening kunnen uitvoeren. Zo snap je precies hoe wij werken.

Naar ons privacy beleid

Ruilen en retourneren

Er kunnen altijd omstandigheden zijn waarom je je product wilt omruilen of retourneren. Op deze pagina laten we weten hoe dit proces verloopt.

Naar ons ruil en retourneer beleid

Veilig betalen

Op deze site kun je snel en eenvoudig de lekkerste koffie bestellen. Je hebt hier diverse betaalmogelijkheden. Alle betaalmogelijkheden worden afgehandeld door formele instanties en vinden allen plaats via beveiligde verbindingen.

Klachten?

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@cobracoffee.nl. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie